Timmar
Minuter
Sekunder
×
  • +2100 recensioner

  • Live Chat 9:00 - 16:00

  • Leverans garanti

Det är viktigt för oss på MyPosture att våra kunder vet vem de handlar av. Vi tror på transparens – helt enkelt därför att när man köper något online har man precis som alltid rätt att som kund få veta precis vem man handlar hos. Här får du en översikt över hela vårt team, från den person du pratar med i telefon till den som packar din beställning.

MyPosture startade sin verksamhet utifrån en filosofi att skapa en hållningskorrigerande tröja till ett rimligt pris – och med den filosofin började vi leta efter precis de tröjor vi skulle sälja. Vi har sedan dess gjort små förändringar, både designmässigt och funktionsmässigt så att tröjorna är precis som vi vill ha dem.

Vi tycker att hållningskorrigerande tröjor borde vara en helt naturlig del av varje garderob. Särskilt i dessa tider när vi så ofta tittar ner på en skärm och böjer nacken. Aldrig tidigare har vi i vårt samhälle drabbats av så många besvär med rygg och nacke. Det måste vi göra något åt! Nu!

På MyPosture har du alltid har den vanliga 14-dagars returrätten, och dessutom har du längre tid på dig när du vill byta storlekar och färger. Detta gör vi för att ge våra kunder bästa möjliga alternativ när de handlar hos oss.

MyPostures kläder började först säljas i Danmark. Sedan dess har vi växt och finns nu i fler än 13 länder i Europa. Och vi har lokal verksamhet i alla dessa länder.
Vi vill vara så nära våra kunder som möjligt, för att kunna ge god kundservice, men naturligtvis också för att kunna erbjuda de snabbaste och smidigaste leveransmetoderna med lokala fraktfirmor.

Vi hoppas att du blir nöjd med din nya hållningskorrigerande tröja. Hittills har MyPosture över 250 000 kunder som använder vår tröja dagligen, både på jobbet och på fritiden.
Det gör oss faktiskt ganska stolta.

Vänliga hälsningar

Hela teamet bakom MyPosture